„GMINA OBRAZÓW BEZ TAJEMNIC” – na tropie historycznych poszukiwań
GMINNY KONKURS POD PATRONATEM WÓJTA GMINY OBRAZÓW
– PANA KRZYSZTOFA TWORKA
UWAGA! KAŻDA PRACA ZOSTANIE NAGRODZONA
Zadaniem jest przygotowanie albumu, prezentacji lub filmu na temat miejscowości z Gminy Obrazów, w której mieszka uczeń
REGULAMIN
- Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa w Obrazowie.
- Konkurs skierowany jest do uczniów klas IV – VIII ze szkół podstawowych na terenie Gminy Obrazów.
- Cele konkursu:
- Szerzenie wśród dzieci i młodzieży zainteresowań przeszłością małych ojczyzn.
- Popularyzacja wiedzy o historii miejscowości należących do Gminy Obrazów.
- Krzewienie wartości i postaw patriotycznych.
- Rozwój kreatywności wśród uczestników konkursu.
- Promocja miejscowości, z których pochodzą uczestniczy projektu.
- Promocja twórczości uczniów.
- Umacnianie więzi międzypokoleniowych
- Praca może mieć postać:
a) albumu,
b) prezentacji multimedialnej,
c) filmu.
- Niezależnie od formy (album, prezentacja, film) autorzy są zobowiązani do podania:
a) na początku: tytułu swojej pracy, imienia/imion autora/autorów, nazwiska, nazwy szkoły oraz informacje, że praca została przygotowana na konkurs „Gmina Obrazów bez tajemnic”
b) na końcu pracy bibliografii, w której wskażą wykorzystane źródła.
Autorzy odpowiadają za zamieszczone w pracy treści. Należy pamiętać o prawach autorskich, stosować przypisy przy cytowaniu.
- W przygotowanej pracy MOGĄ ZNALEŹĆ SIĘ NP.:
- Historia miejscowości, data założenia, pochodzenie nazwy itp.
- Zabytki, miejsca pamięci-pomniki, przydrożne figurki
- Legendy
- Prywatne fotografie sprzed lat oraz aktualne, własne ilustracje, przez siebie napisane wiersze itp.
- Inne informacje, które wg autora wydają się ciekawe.
- Praca może być wykonana indywidualnie lub zespołowo (przez rodzeństwo) – w sytuacji, gdy do szkoły uczęszcza dwoje lub więcej uczniów z jednej rodziny.
- 8. Prace należy dostarczyć do szkoły lub przesłać do 20 stycznia 2021 r:
a) Albumy osobiście lub pocztą na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Obrazowie, Obrazów 118, 27-641 Obrazów
b) Prezentację lub film na pendrive dostarczyć do szkoły lub przesłać pocztą.
c) Prezentację lub film przesłać na e-mail: historyczneposzukiwania@op.pl
- Po 21 stycznia 2021 r. prace zostaną nagrodzone przez koordynatorów projektu. Decyzja koordynatorów jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
- Prace konkursowe nie podlegają zwrotowi.
- Wybrane przez organizatorów prace mogą być opublikowane na stronie internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie i/lub stronie Gminy Obrazów.
- Dostarczenie pracy lub jej przesłanie do Organizatora jest równoznaczne ze zgłoszeniem do konkursu i akceptacją regulaminu.
- Rodzice/prawni opiekunowie uczestników konkursu są zobowiązani do wydrukowania, uzupełnienia i podpisania zgody na udział w konkursie i przetwarzanie danych osobowych (Zał. Nr 1). Podpisaną zgodę należy dostarczyć wraz z pracą.
- W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt mailowy: historyczneposzukiwania@op.pl
UWAGA!
UCZNIOWIE MIESZKAJĄCY NA TERENIE INNEJ GMINY, A UCZĘSZCZAJĄCY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY OBRAZÓW, MOGĄ WYKONAĆ PRACĘ POŚWIĘCONĄ DOWOLNEJ MIEJSCOWOŚCI Z TERENU GMINY OBRAZÓW.
Koordynatorzy konkursu:
mgr Dorota Kiliańska
mgr Anna Chuchnowska